آغاز جشنواره نور در برلین Festival of Lights – Berlin

آغاز جشنواره نور در برلین Festival of Lights - Berlin

آغاز جشنواره نور در برلین Festival of Lights – Berlin

۱۶-۲۵ مهر ۱۳۹۵

جشنواره نور برلین این شهر را به جایگاه گسترده هنر نورپردازی و آثار هنری سه بعدی نوآورانه تبدیل می سازد. شهر برلین اکتبر هر سال به شهری مملو از هنر نورپردازی تبدیل می شود. نمایش های هنری نورپردازی بر روی بناهای شناسه شهری، بناهای تاریخی، ساختمان ها و مکان های شهر برلین این جشنواره را تا سطح یکی از مشهورترین جشنواره های هنر نورپردازی جهان ارتقا داده است. هنرمندان ملی و بین المللی، آثار هنری سه بعدی نورپردازی خود را در این جشنواره به نمایش می گذارند و بدین ترتیب این شهر را به صحنه عظیم هنری تبدیل می کنند. بازدیدکنندگان شاهد آثار نورپردازی درخشان خواهند بود که سعی دارند پیام یا موضوعی را منتقل کنند. طی یک دوره دو هفته ای بیش از ۲ میلیون بازدیدکننده در این جشنواره شرکت می کنند و این رویداد را به یکی از موفق ترین رویدادهای عمومی جهان تبدیل می سازند. از سال ۲۰۰۴، چهره بسیاری از بناهای شناسه شهری، بناهای تاریخی، و ساختمان های این شهر همچون دروازه براندنبورگ، برج برلین، کلیسای جامع برلین، و ستون پیروزی برلین به واسطه نورپردازی تغییر شکل می دهد و جان دوباره می گیرد.

رویدادی هنری و فرهنگی برای میلیون ها مخاطب:

امسال یازدهمین دوره این جشنواره تحت حمایت شهردار برلین، مایکل مولر برگزار می شود. این جشنواره بیش از ده شب دنیای شگفت انگیزی از تجربه های مختلف را ارائه می کند: رویدادهای ویژه همچون LUMISSIMO که بین هنر نوآورانه نورپردازی با سایر فرم های هنری ارتباط برقرار می کند؛ برنامه گسترده نمایش نورپردازی LightSeeing (تماشای نور) این جشنواره، تورهای مهیجی با اتوبوس، قایق، سِگوِی و پیاده را برگزار می کند؛ و اتاقک های ویژه نمایش با موضوع نور و ویدئو آرت از شما برای تماشای این آثار دعوت می نماید.

جشنواره ای با استقبال بین المللی:

در سال های اخیر، فستیوال نور برلین تا حد تبدیل شدن به جاذبه گردشگری و عامل اقتصادی مهم ارتقا یافته است. این جشنواره با بیش از ۲ میلیون بازدیدکننده، بیش از ۶۰۰۰۰۰ امکان اقامت مازاد و ۱٫۸ میلیارد ارتباط رسانه ای، در حال حاضر در میان جشنواره های مشابه خود در شهرهای لیون، سیدنی، مسکو و آیندهوون، یکی از مشهورترین جشنواره های هنر نورپردازی جهان به شمار می آید.

رویدادهای ویژه در طول برگزاری جشنواره نور برلین ۲۰۱۶

جشنواره نور برلین علاوه بر به نمایش گذاشتن آثار هنری نورپردازی، رویدادهای هنری و موسیقی مختلف دیگر و تورهای با راهنما تحت عنوان LightSeeing (تماشای نور) را نیز برگزار می کند. کارگاه های آموزشی عکاسی، بازدید رایگان از ساختمان های برگزیده شهر و رویدادهای خیریه نیز بخشی از این جشنواره محسوب می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.festival-of-lights.de مراجعه فرمایید.

۱۳۶۶۱۹۶۷_۱۲۶۰۰۱۴۸۸۴۰۲۲۸۴۱_۷۷۴۳۷۴۷۸۲۶۶۰۰۷۶۸۹۵۳_o ۱۳۹۲۰۳۴۷_۱۲۶۰۰۱۵۰۰۴۰۲۲۸۲۹_۱۶۶۰۸۲۳۹۸۴۷۴۷۶۵۲۳۱۶_o ۱۳۹۳۷۸۶۰_۱۲۶۰۰۱۴۷۷۰۶۸۹۵۱۹_۷۲۰۶۶۸۰۹۲۱۱۷۵۵۵۲۰۲۲_o ۱۴۱۹۵۹۹۹_۱۲۸۳۳۷۴۱۳۱۶۸۶۹۱۶_۸۴۲۷۰۳۸۳۶۳۳۲۵۹۸۳۱۲۶_o ۱۴۴۹۲۵۰۹_۱۳۱۴۶۱۶۰۸۱۸۹۶۰۵۴_۲۴۰۱۶۵۵۵۷۴۳۳۱۹۴۵۶۲۵_n ۱۴۵۲۲۸۷۳_۱۳۱۴۶۱۵۶۲۵۲۲۹۴۳۳_۲۴۶۱۳۷۴۵۵۴۱۸۷۷۸۶۰۰۶_n ۱۴۵۴۲۵۲۴_۱۳۱۵۴۹۳۸۴۸۴۷۴۹۴۴_۲۷۱۹۴۵۸۲۱۹۵۳۱۸۲۷۸۵۷_o ۱۴۵۵۶۷۰۸_۱۳۱۵۴۹۳۳۸۵۱۴۱۶۵۷_۶۹۰۱۴۸۵۳۷۸۰۱۱۸۹۹۲۳۸_o ۱۴۵۶۶۲۴۹_۱۳۱۵۴۹۵۴۴۵۱۴۱۴۵۱_۲۰۴۴۶۱۸۱۱۱۴۲۷۳۹۹۳۴_o ۱۴۵۶۶۴۸۵_۱۳۱۵۴۹۰۹۴۱۸۰۸۵۶۸_۴۷۵۵۰۱۱۰۳۷۷۲۴۶۹۳۵۱۷_o ۱۴۵۸۹۸۵۶_۱۳۱۵۴۹۰۴۱۱۸۰۸۶۲۱_۸۹۰۸۲۵۸۸۷۷۸۸۶۴۵۱۳۶۶_o ۱۴۶۰۸۸۳۹_۱۳۱۴۶۱۵۶۲۱۸۹۶۱۰۰_۲۳۹۴۴۵۸۳۱۰۹۶۳۳۵۱۳۳۲_o ۱۴۶۱۵۶۴۴_۱۳۱۵۴۹۴۴۱۱۸۰۸۲۲۱_۹۰۰۳۹۴۷۷۲۴۳۳۹۰۵۰۴۶۰_o ۱۴۶۱۵۷۰۱_۱۳۱۵۴۹۱۳۱۱۸۰۸۵۳۱_۳۹۵۳۶۹۴۵۷۷۰۵۵۲۶۰۱۹۰_o ۱۴۶۳۳۳۸۲_۱۳۱۵۴۹۳۴۸۵۱۴۱۶۴۷_۴۳۵۰۸۸۴۲۳۵۷۱۲۹۹۴۸۵۵_o

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *