دوره آموزش طراحی روشنایی و نورپردازی(نرم افزار DIALux)

DIALux 4.12.0.1

با پیشرفت تکنولوژی ، طراحی روشنایی به یک تخصص ویژه تبدیل شده که برای آن استاندارد ، نرم افزار ، کتاب و سمینارهای بسیاری ایجاد شده است.
در طراحی روشنایی شناخت انواع لامپها و چراغها ، طیف رنگها ، دمای نور ، خیرگی و سایر پارامترها ، مواردی هستند که علاوه بر شدت روشنایی میبایست مد نظر قرار گیرند.
سه موضوع مهم روشنایی شامل روشنایی و نورپردازی داخلی (Indoor) ، نورپردازی بیرونی (Outdoor) و خیابانی (Street) بوده که در طی دوره ، طراحی آن آموزش داده میشود.
در حال حاضر نرم افزار دیالوکس جهت محاسبات روشنایی به ابزاری قوی تبدیل شده که طراحی روشنایی را برای کاربران و مهندسین معماری و برق بسیار ساده کرده است.

سرفصل مطالب

مقدمات روشنایی،استانداردهای روشنایی و نور پردازی ، انواع منابع روشنایی (لامپ ها و چراغ ها)، ساختمان چراغ و نکات فنی مربوطه ، با با روش های محاسبات روشنایی داخلی،با روشهای محاسبات بیرونی (Outdoor) ، روشنایی پارک و فضای سبز و زمینهای ورزشی و روشنایی خیابانی ، آموزش نحوه محاسبات هزینه های عملیاتی، روشنایی خوب در اماکن مختلف (نور پردازیهای ویژه)،کار عملی با نرم افزارDIALux ، طراحی نماهای ساختمانی مانند بدنه برج آزادی و نمای ساختمانهای بلند ، روشنایی محوطه با استفاده از برجهای روشنایی ، طراحی روشنایی محیطهای خاص مانند سوله های صنعتی و موزه ، سیستمهای مدیریت هوشمند روشنایی
مدت دوره : ۲۴ ساعت

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۳۸۳۹۱۲-۰۹۲۱۳۲۱۹۲۶۵

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *