نمایشگاه نورپردازی و ساختمان فرانکفورت (Light+Building)

نمایشگاه نورپردازی و ساختمان فرانکفورت (Light+Building)

نمایشگاه نورپردازی و ساختمان فرانکفورت (Light+Building)

۲۷ اسفند ۱۳۹۶-۰۳ فروردین ۱۳۹۷
فرانکفورت ، آلمان
مرکز نمایشگاهی فرانکفورت

نمایشگاه نورپردازی و ساختمان فرانکفورت (Light+Building) برترین نمایشگاه تجاری دنیا در زمینه فن آوری خدمات ساختمان و روشنایی است. این صنعت هر دو سال یک بار، در بزرگترین نمایشگاه تجاری فن آوری های خدمات ساختمان و روشنایی، جدیدترین نوآوری های خود را در زمینه های روشنایی، مهندسی برق، اتوماسیون خانه و ساختمان، و نرم افزار صنعت ساختمان ارائه می کند. موضوع اصلی در نمایشگاه نورپردازی و ساختمان فرانکفورت راندمان انرژی است. محصولات و خدماتی در این نمایشگاه ارائه می شوند که مصرف انرژی یک ساختمان را کاهش داده و به طور همزمان سطح راحتی افراد داخل ساختمان را ارتقا می دهند. در این نمایشگاه، همه چیز از فن آوری LED، تا حمل و نقل الکتریکی و فوتوولتائی، تا مصارف هوشمند برق با سنجش هوشمند و شبکه های هوشمند ارائه می شود. نمایشگاه نورپردازی و ساختمان فرانکفورت (Light+Building) یک رویداد است و من رویداد‌ها را دوست دارم..

موضوعات اصلی نمایشگاه نورپردازی و ساختمان فرانکفورت:

خدمات و محصولات سیستم هوشمند و طراحی نوین، پایه و اساس کیفیت بهتر زندگی را شکل می دهند و برآورده ساختن نیازهای فردی بسیار متفاوت را ممکن می سازند. براین اساس، برترین نمایشگاه تجاری دنیا در زمینه فن آوری خدمات ساختمان و روشنایی با این شعار برگزار می شود “جایی که فضاهای مدرن وارد زندگی می شوند: دیجیتال- منحصر به فرد- شبکه سازی شده”؛ این صنعت فن آوری ها، خدمات و محصولاتی را نشان می دهد که راندمان اقتصادی یک ساختمان را افزایش می دهند و زندگی را برای کاربران خود آسان تر می کنند. موضوعات اصلی در نمایشگاه نورپردازی و ساختمان فرانکفورت ۲۰۱۸ کاملا بازتاب موضوعات اصلی دیجیتالی سازی، شبکه های ساختمانی هوشمند، فن آوری ایمنی و امنیت، روندهای بازار روشنایی و تاثیر نور بر انسان ها هستند:

فن آوری های هوشمند:

موضوع اصلی “فن آوری های هوشمند” وجوه مختلفی را با هم ترکیب می کند و نمایشگاه نورپردازی و ساختمان فرانکفورت بر موضوعات خانه هوشمند، ساختمان با تامین انرژی هوشمند، فن آوری امنیت و ایمنی، و مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) تمرکز دارد.

  • خانه هوشمند

در خانه هوشمند، نصب آسان و گوشی های هوشمند نقش اصلی را دارند؛ این واقعیتی است که توسط غرفه داران و در برنامه های تکمیلی رویدادهای نمایشگاه نورپردازی و ساختمان فرانکفورت نشان داده می شود.

  • ساختمان با تامین انرژی هوشمند

واژه فراگیر ساختمان با تامین انرژی هوشمند موضوعات پایداری و مدیریت انرژی، و همچنین جدیدترین پیشرفت های صورت گرفته در زمینه شبکه های ساختمانی هوشمند را تحت پوشش قرار می دهد. بازدیدکنندگان نمایشگاه نورپردازی و ساختمان فرانکفورت می توانند محصولات و خدمات موجود برای ساختمان های جدید و برنامه ریزی ساختمان های جدید، و همچنین بازسازی و مدرنیزاسیون را ببینند.

  • محصولات و خدمات نوسازی هوشمند

تبدیل شدن به “شهر هوشمند” بیش از یک مولفه دارد. شهر هوشمند در درجه اول به فن آوری های جدید، خدمات و محصولات سیستم های هوشمند و شبکه سازی شده، و به طور اجتناب ناپذیری به راندمان انرژی بیشتر مربوط است. اما این به معنای ساخت یک شهر کاملا جدید از ابتدای طراحی و از زمین خاکی نیست. در اکثر موارد تمرکز بر مدرنیزاسیون و نوسازی ساختمان های موجود، بر ارتقا و/ یا نوسازی ساختمان ها توسط مقامات محلی و خانوارها و به طور همزمان سرمایه گذاری برای رسیدن به کیفیت بهتر زندگی و آسایش بیشتر افراد است. از این طریق است که رویای “شهر هوشمند” تحقق پیدا می کند.

  • فن آوری امنیت

فن آوری امنیت و ایمنی یکی از موضوعات اصلی در نمایشگاه آینده نورپردازی و ساختمان فرانکفورت است. امنیت و ایمنی ساختمان وجه بسیار مهمی از فن آوری خدمات ساختمان هوشمند برای ساختمان های مسکونی و تجاری است. از جمله موارد سیستم های امنیتی عبارتند از پایش تصویری، هشدار حریق و سرقت، سیستم های کنترل دسترسی، روشنایی خارج ساختمان و مسدودکننده ها.

نقاط روشن آینده:

موضوع اصلی با عنوان نقاط روشن آینده، روندهای کنونی حوزه های طراحی، مواد و فن آوری و همچنین تاثیرات بیولوژیکی و احساسی نور بر انسان ها (روشنایی انسان محور) را تحت پوشش قرار می دهد.

  • روندهای بازار روشنایی

دیجیتال سازی روشنایی راه را برای بعد جدیدی در طراحی روشنایی هموار کرده است. روشنایی با اتاق ترکیب شده است، موارد مورد تاکید در فضا را تعیین می کند و یک ویژگی مستقل طراحی می شود. لامپ ها و نورافکن ها کوچکتر و کارآمدتر هستند و به طور مجزا در معماری قرار می گیرند یا بر آن تاکید می کنند. منحصر به فرد بودنو تنوع روند آینده چراغ های تزئینی برای فضاهای مسکونی و تجاری را توصیف می کنند.

  • روشنایی انسان محور

نوآوری های حوزه فن آوری روشنایی بر افراد و نیازهای آنها تمرکز دارند. موضوع انسان و سلامت نقش مهمی در بازار روشنایی و البته در نمایشگاه نورپردازی و ساختمان فرانکفورت دارد. روشنایی انسان محور بر چیزی بیش از دید انسان تاثیر دارد. روشنایی انسان محور به بهبود عملکرد جوانان کمک می کند، باعث می شود افراد در هر سن و سالی احساس بهتری داشته باشند و باعث بهتر شدن فرآیند معالجه می شود. بنابراین، روشنایی انسان محور یک موضوع مهم و آینده مدار برای این بخش صنعت و فراتر از آن است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی رویداد به آدرس www.light-building.messefrankfurt.com مراجعه کنید.

 مرکز نمایشگاهی فرانکفورت
Ludwig-Erhard-Anlage 1, 60327 Frankfurt am Main, Germany
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *